loading...
شما 2 پی سی
alireza بازدید : 138 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)


Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

|نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین کرک به تاریخ ۲۹ بهمن|

|به همراه آموزش نصب قدم به قدم در قالب یک فایل PDF اختصاصی دانلودها|

 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

 

 

مهم ترین نکته برای آفیس ۲۰۱۳ هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز ۸ است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.
Office 2013 از لحاظ جلوه های بصری بسیار جذاب تر شده و دسترسی به گزینه ها را بسیار ساده تر کرده ؛ این ساده شدن دسترسی ها حتی در تبلت و به طور کلی سیستم های مبتنی بر صفحات لمسی هم به وضوح به چشم می خورد. البته از نکات شاید منفی این نسخه بتوان به نصب آفیس تنها برروی ویندوزهای ۷ ، ۸ و نسخه های مخصوص تبلت ها اشاره نمود. اضافه شدن قابلیت قرار دادن ویدئوها به صورت آنلاین برروی اسنادی که با این نسخه از آفیس آماده می شوند هم هیجان بیشتری را به کاربران در ارائه مطالب به شکل های مختلف القا می کند.
نمایش و قابلیت ویرایش اسناد PDF هم از نکات بسیار مهم و ویژه است که حالا دیگر لازم نیست کاربران از نرم افزارهای جانبی استفاده کنند ؛ به راحتی می توان اسناد PDF را ویرایش و مشاهده نمود و از تمامی امکانات آفیس برای ویرایش اسناد هم بهره برد ، دو حالتWeb Layout و Read Mode هم گزینه های جدیدی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. گزینه اول که برای انتشار مستقیم برروی سرویس های آنلاین است و دومین گزینه هم که برای مطالعه کتب الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر می تواند با سیستم های مختلف کتاب خواندن به روش الکترونیکی را تجربه کند ؛ یعنی بخشی از کتاب را برروی لپ تاپ و بخش دیگری را در محل کار با استفاده از تبلت بخواند بدون این که صفحات خوانده شده دائما در تداخل باشند.
یکی از مهم ترین و ویژه ترین قابلیت ها را می توان به SkyDrive مربوط ساخت. این قابلیت به کاربر این اجازه را می دهد تا در یک سرویس آنلاین اسناد خود را ذخیره و بازبینی آن را در نسخه ای دیگر ، در سیستمی دیگر و حتی در مکانی دیگر بازنویسی کند. برای مثال سند Word توسط کاربر برروی لپ تاپ شخصی آماده می شود ؛ در حین آماده سازی کاربر مجبور است از سند خارج شود ، در نسخه ۲۰۱۳ این قابلیت گنجانده تا با ذخیره کردن سند مورد نظر برروی SkyDrive آن را برروی تبلت خود در جای دیگری گشوده و به راحتی بازنویسی کند بدون این که نیاز باشد حتی از سند نسخه ای کپی تهیه نماید.
در این مجموعه تقریبا همان نرم افزارهای نسخ قبلی به چشم می خورند. یعنی Word ، Excel ، PowerPoint و دیگر نرم افزارها پای ثابت نسخه ۲۰۱۳ هم هستند ولی ویژگی های جدیدی که به آن ها اضافه شده محبوبیت آن ها را بیشتر از پیش خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس ۲۰۱۳ را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود.
این موارد را می توان تنها مقدمه ای کوتاه از قابلیت های کم نظیر Microsoft Office 2013 دانست. مجموعه ای که مطمئنا با ارائه اش بازهم می تواند درآمد هنگفتی را برای مایکروسافت به همراه آورد. برای کاربرانی که از نسخه های جدید ویندوز استفاده می کنند پیشنهاد ما دانلود و نصب مجموعه آفیس ۲۰۱۳ است.

منبع توضیحات: آسان دانلود

alireza بازدید : 93 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار Honeyview ابزاری کم حجم و قدرتمند جهت نمایش تصاویر است که تحت ویندوز فعالیت میکند . با استفاده از HoneyView می توانید تصاویر را به صورت نمایش اسلاید به همراه افکت های مختلف مشاهده کرده و حتی تصاویر موجود در فایل های فشرده را بدون خارج کردن از حالت فشرده یا اکسترکت کردن مشاهده کنید. با Honeyview قادر به باز کردن فرمت هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG, PSD, DDS, JXR, WebP, J2K, JP2, TGA, TIFF, PCX, PNM,و PPM می باشید. علاوه بر فرمت های گفته شده نیز از فرمت های RAW نظیر دوربین های دیجیتالی نیز پشتیبانی میکند . از ویژگی های دیگر Honeyview می توان به قابلیت نمایش تصاویر به صورت اسلاید شود اشاره کرد.

 

Honeyview 5.09 نرم افزار نمایش سریع تصاویر Honeyview 5.09

 

alireza بازدید : 48 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

360 Internet Security 5.0.0 نرم افزار امنیتی 360Internet Security 5.0.0

alireza بازدید : 82 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

 

Speccy%201.28.709 نرم افزار نمایش اطلاعات کامل سخت افزار Speccy 1.28.709

 

alireza بازدید : 66 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

YoWindowنرم افزار ای بسیار مفید و کاربردی می باشد. این برنامه که حجم بسیار کمی دارد، می تواند روی یک پشت زمینه زیبا، وضعیت آب و هوای محل زندگیتان را در روز جاری و سه روز آینده نشان بدهد. بعد از نصب برنامه سرعت وزش بد، رطوبت، درجه حرارت، ابری، آفتابی یا بارانی بودن هوا، همگی روی پشت زمینه یک دهکده زیبا به صورت دیداری به شما نشان داده خواهد شد.یکی از قابلیت های جالب YoWindow آن است که شما می توانید در طول مدت روز، شاهد طلوع و غروب خورشید نیز باشد. YoWindow قادر است سرعت وزش باد، رطوبت، درجه حرارت و اطلاعات دیگر را در هر منطقه دلخواه شما به نمایش گذارد.

 

YoWindow Unlimited 4 Build 23 final نرم افزار آگاهی از وضعیت آب و هوا YoWindow Unlimited 4 Build 23 final

 

alireza بازدید : 59 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

در حال حاضر زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که هر یک برای اجرا به کامپایلر خاص خود نیاز دارند. IDM UEStudio نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای ویرایش متن، برنامه نویسی، ساخت نرم افزار، پشتیبانی و نگه داری از پایگاه داده ها یا ساختار سازی وب سایت ها می باشد.این نرم افزار می تواند به جای بیش از ۳۰ کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی مختلف همچون C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl , … مورد استفاده قرار گیرد و پشتیبانی کامل و بی نقصی را برای کاربران ارایه می کند. سازندگان این نرم افزار بر اساس نظر کاربران حرفه ای آن، امکانات ویژه و دلخواه کاربران را به آن اضافه کرده اند.از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اشکال زدایی (دیباگ) هوشمند، کنترل ورژن VCS، مبدل پروژه، کدنویسی تحت وب، نمایش خطاهای گرامری در دستورات ویراشگر کد و … اشاره نمود.

 

IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final دانلود نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 15.00.0.1023 Final

درباره ما
سلام دوستان .من علیرضا بالاگر قصد دارم بهترین آموزش ها نرم افزار های شما تو سایو قرار بدم تا رضایت شما رو جلب کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 2,616
  • بازدید کلی : 35,045