loading...
شما 2 پی سی
alireza بازدید : 63 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

شما در Hunt Games باید به دنیای پر از جنگ و گریز وارد شوید و وظیفه ی شما اینگونه است که با انتخاب مکان مناسب و پنهان کردن ، خود را نجات دهید و در نهایت رقیبانتان را از بین ببرید . قابلیت بازی ۱۲ نفر به طور همزمان ، دارای محیط بسیار گسترده و… است . این بازی از از مجموعه فیلم های Hunger Games گرفته شده است ! لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Hunt Games 1.0 بازی سه بعدی Hunt Games v1.0 – آیفون و آیپد

 

alireza بازدید : 84 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

Camera MX برنامه بسیار حرفه ای در زمینه عکاسی و ویرایش تصاویر است که برای اندروید عرضه شده است . توسط Camera MX میتوانید افکتهای مختلف را بصورت زنده هنگام عکس برداری قرار داده و آثاری خلاقانه بدست آورید و در کمترین زمان ممکن آنها را با دوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برنامه دارای افکت هایی مانند HDR ، LOMO ، Shift و … پشتیبانی میکند . این برنامه به صورت کامل از زبان های زیادی مانند آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، و … پشتیبانی می نماید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Camera MX v2.8.1 نرم افزار عکاسی Camera MX v2.8.1 – اندروید

alireza بازدید : 59 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

SimCity BuildIt یک بازی فوق العاده می باشد که با گرافیک HD و به صورت سه بعدی برای اندروید است . در این بازی شهر خود را ساخته و مدیریت کنید ! شما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید و شهروندان را به هر آنچه که نیاز دارند برسانید ، سپس با درآمدی که به صورت روزانه کسب می کنید، در بخش های اقتصادی سرمایه گذاری کنید تا به سوددهی فراوانی برسید. بازی دارای ساختمان های ۳ بعدی با گرافیک بسیار بالا می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

SimCity BuildIt v1.2.19.19850 بازی استراتیژک شهرسازی SimCity BuildIt v1.2.19.19850 – اندروید

alireza بازدید : 61 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

ارتش خود را برای حمله و دفاع در برابر سایر بازیکنان آماده ساخته، برای نبردهای افسانه‌ای برنامه‌ریزی کرده و در جدول امتیاز بازیکنان صعود کنید!با استفاده از قدرت اژدها و جادوی سیاه، ارتش خود را تقویت کرده و کنترل تمامی سرزمین‌ها را در دست بگیرید!منابع استراتژیک خود را در فروشگاه آنلاین بازی مبادله کنید! تکنولوژی‌های تولید منابع را کشف کرده و قدرت حمله و دفاع نیروهای خود را افزایش دهید! به جمع بیش از ۴ میلیون‌ کاربر آنلاین بازی استراتژیک King's Empire در ۷۸ کشور جهان ملحق شوید و امپراطوری باشکوه خود را بسازید!

 

com.tap4fun.kings empire.cafebazaar4 دانلود بازی Kings Empire   اندروید

 

alireza بازدید : 73 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

Zombie Tsunami 1.6.46 در این بازی برعکس همیشه شما کنترل زامبی ها را بر عهده دارید و باید انسان ها را به زامبی تبدیل کنید و آن ها را با خود همراه کنید تا بقیه انسان ها را نیز شکست دهید. اما با وجود این محتوای ترسناک بازی Zombie Tsunami دارای گرافیک کارتونی بوده که محدودیت سنی برای آن را از بین می برد و مخاطبان را از هر بازه سنی به سمت خود می کشد.این بازی را می توان سونامی ورود زامبی ها دانست در این بازی شما با موانع زیادی روبرو می شوید که گاهی هم به نفع شما هستند و هم چنین جایزه های زیادی وجود دارند که به زیبا تر شدن بازی و اسان شدن روند آن کمک می کند.این بازی از دسته بازی های اعتیاد آور می باشدکه ساعت ها و روز های متوالی مخاطب را به سمت خود می کشد.

 

net.mobigame.zombietsunami8 دانلود بازی سونامی زامبی Zombie Tsunami  1.6.4   اندروید

 

alireza بازدید : 141 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

179 بازدید

Iron Desert بازی استراتژیک آنلاین از استودیوی بازیسازی MY.COM برای اندروید است . در این بازی یک پایگاه نظامی با انواع توپخانه ها و سلاح های مختلف در اختیارتان قرار میگیرد که دارای تجهیزات اولیه برای مبارزه با دشمنان است و می بایستی با کمک ان ها به پایگاه های دیگر کاربران سراسر جهان حمله کنید و ان ها را شکست دهید . اجازه دسترسی به تانکها و هلیکوپترهای پیشرفته ای را پیدا میکنید که میتوانید با استفاده از آنها ضربات سختی را به دشمنان وارد نمایید. البته فقط به فکر حمله نباشید، چرا که باید پایگاه شما در برابر هجوم نیروهای دشمن مقاومت کافی داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Iron Desert 1.2.5 بازی استراتژیک انلاین Iron Desert 1.2.5 – اندروید

 

password بازی استراتژیک انلاین Iron Desert 1.2.5 – اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی استراتژیک انلاین Iron Desert 1.2.5 – اندروید لینک دانلود – ۲۴ مگابایت | لینک کمکی

 

 

alireza بازدید : 48 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

آیا اسلحه ها را دوست دارید؟ اگر این چنین است پس حتما بازی Overkill 2 را نیز دوست خواهید داشت! در این بازی اکشن سبک شوتر بیش از ۳۰ اسلحه مختلف که به صورت سه بعدی و البته کاملا واقعگرایانه طراحی شده است می توانید برای شلیک های خود استفاده کنید . مهم ترین ویژگی بازی آمیختن کنترلر ساده در کنار گیم پلی چالش برانگیز می باشد که باعث می شود احساس کنید بدر حال بازی با کنسول هستید ! در این بازی ماموریت شما سفر به مکان های جنگی و نابودی دشمنان با سلاح پیشرفته ای که در اختیار دارید می باشد. بسیار مراقب باشید زیرا جنگ شوخی نیست و ممکن است به دست مخالفان کشته شوید.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.‍۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Overkill%202%201.46 بازی اکشن Overkill 2 v1.46 – اندروید

 

درباره ما
سلام دوستان .من علیرضا بالاگر قصد دارم بهترین آموزش ها نرم افزار های شما تو سایو قرار بدم تا رضایت شما رو جلب کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 2,614
  • بازدید کلی : 35,043