loading...
شما 2 پی سی
alireza بازدید : 241 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

آیا از ورزش های ممتد و خسته کننده و نتیجه نگرفتن در باشگاه های ورزشی خسته شده اید ؟ آیا می خواهید غذاهای خوشمزه را میل کنید و همچنان در حال کاهش وزن باشید ؟ پدیده ای جدید و بی نظیر که طوفانی در دنیا به پا کرده را امتحان کنید … زومبا ! این مجموعه آموزشی و روش کار آن توسط مربی تناسب اندام حرفه ای ، بتو پرز ساخته شده است. زومبا روشی ساده و مهیج می باشد که با رقص های قدم به قدم و منسجم و ضربات قوی لاتینی ، باعث کاهش وزن شما به طور چشم گیری می باشد. امروز مجموعه ای جدید از آموزش های این ورزش مهیج را برای شما آماده کرده ایم. در مجموعه ی قبلی ۴ روش آموزش داده شد و در این مجموعه ۸ روش دیگر مورد بررسی قرار می گیرد. این مجموعه که با نام کلی Zumba Exhilarate عرضه می شود ، برای سطح حرفه ای آموزش دیدگان ورزش زومبا مناسب می باشد. این مجموعه تمامی چربی های نسوز شما را از بین می برد ، شادی را به شما بر می گرداند و اندامی متناسب برای شما ایجاد می کند. شما با گوش دادن به موسیقی های ارزیابی شده و مشاهده آموزش های ویدیویی این مجموعه ، همراه با آن به ورزش می پردازید و صدها کالری انرژی مصرف می کنید و رفته رفته اندامی کاملا متناسب برای خود ایجاد می کنید. در این مجموعه شما در هر یک از ۸ دی وی دی ، ۲۰ دقیقه نرمش تند و سنگین ، ۴۵ دقیقه نرمش فعال سازی بدن ، ۶۰ دقیقه رقص و ورزش به روش زومبا و سایر زمان های ورزش به انتخاب خود شما و فیزیک بدن شما می باشد. همچنین در این مجموعه آموزش کامل تمامی انواع ورزش های زومبا به شما آموزش داده می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه ورزشی بسیار عالی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Zumba Exhilarate The Ultimate Fitness آموزش سطح پیشرفته ورزش زومبا با Zumba Fitness Exhilarate


 

alireza بازدید : 93 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

 

Life of Ryan Caretaker Manager BRRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها|

 

Life of Ryan Caretaker Manager 2014 cover small دانلود مستند زندگی رایان گیگز   Life of Ryan Caretaker Manager 2014

 

نام مستند: Life of Ryan Caretaker Manager – زندگی رایان گیگز

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۱ دقیقه

حجم: ۷۱۵ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستندی سینمایی که بررسی رایان گیگز در طی فصل های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ فوتبال انگلستان می پردازد. وقتی که وی به عنوان مدیر باشگاه انتخاب شد و …


 

alireza بازدید : 73 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

این بار وبسایت شما تو پی سی پارا فراتر از انتظارات گذشته وعلاوه بر نحوه ی ساخت جلوه های ویژه ی  فیلم ها و انیمیشن ها نمایش مختصری از طریقه ی ساخت بازی های ویدیویی را برای شما آماده کرده است . بازیهایی ویدیویی نیز مانند فیلم ها و انیمیشن دارای مراحل ساخت میباشند که دیدن انها برای طرفدار بازی خالی از لطف نیست. در این پست قصد داریم تا نحوه ی ساخت بازی محبوب Beyond Two Souls را قرار دهیم . بازی Beyond Two Souls توسط کارگردان نام آشنای بازیهای رایانه ای یعنی دیوید کیج ساخته شده که عناوین محبوب Farenheit و Heavy Rain را در کارنامه دارد و در آن Ellen Page بازیگر سر شناس هالیوودی استفاده شده است و نقش کاراکتر اصلی را او ایفا میکند  . داستان حول Jodie و Aiden و دنیای عجیبی که ما بین این دو حکمفرمایی میکند روایت میشود که غالبا برای Jodie دردسرساز است و او را از زندگی عادی دور کرده است و موجب استفاده نیروهای نظامی از این قابلیت او شده است .  هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیرا از دانلود ها دریافت نمایید.

 

beyound two soul دانلود نمایشی کوتاه از نحوه ساخت بازیها   بازی Beyound Two Souls

 

 


 

alireza بازدید : 49 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

اولین اجراکننده ویدئوی آندروید با قابلیت MULTI-CORE DECODING. بر اساس این قابلیت کارایی اجرا تا ۷۰ درصد نسبت به دستگاه‌های تک هسته‌ای بهبود پیدا می‌کند.

MX Player دانلود بخش کننده فیلم MX Player 1.7.36a اندروید

 

 


 

alireza بازدید : 287 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

مکی

آلبوم Sanctuary  مجموعه ای است با ژانر New Age که در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شده است و شامل ۱۵ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Chris Conway   Sanctuary %282 دانلود آلبوم موسیقی پناهگاه  Sanctuary

 

 

alireza بازدید : 61 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

آلبوم Adagios  مجموعه ای است با ژانر New Age, Instrumental, Piano که در سال ۱۹۹۸ میلادی عرضه شده است و شامل ۱۲ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Jeanette Alexander   Still  دانلود آلبوم موسیقی نقطه سکون  Still Point

 

 

alireza بازدید : 60 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

آلبوم Woodwinds & Water  مجموعه ای است با ژانر Natural Sound, New Age که در سال ۱۹۹۶ میلادی عرضه شده است و شامل ۷ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

NatureQuest   Woodwinds & W دانلود آلبوم موسیقی فلوت و آب Woodwinds & Water

درباره ما
سلام دوستان .من علیرضا بالاگر قصد دارم بهترین آموزش ها نرم افزار های شما تو سایو قرار بدم تا رضایت شما رو جلب کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 2,581
  • بازدید کلی : 35,010