loading...
شما 2 پی سی
alireza بازدید : 288 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

مکی

آلبوم Sanctuary  مجموعه ای است با ژانر New Age که در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شده است و شامل ۱۵ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Chris Conway   Sanctuary %282 دانلود آلبوم موسیقی پناهگاه  Sanctuary

 

 

alireza بازدید : 48 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

360 Internet Security 5.0.0 نرم افزار امنیتی 360Internet Security 5.0.0

alireza بازدید : 82 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

 

Speccy%201.28.709 نرم افزار نمایش اطلاعات کامل سخت افزار Speccy 1.28.709

 

alireza بازدید : 113 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

VideoMach نرم افزاری جالب برای تبدیل فیلم و به عکس و همچنین عکس به فیلم می باشد. در واقع این به این معنی است که میتوانید به وسیله این نرم افزار قطعات یک فیلم را به فایل های عکس مثل انیمیشن های متحرک تبدیل کنید و همچنین برعکس میتوانید چندین عکس را به یک فیلم مانند یک فایل mpg تبدیل کنید. همچنین قابلیت جالب دیگر این نرم افزار چرخش فیلم ها ، تغییر اندازه رزولوشن فیلم ، تغییر سرعت فیلم و همچنین بریدن یا crop فیلم ها می باشد که مسلما این امکانات در تبدیل عکس به فیلم و برعکس به کاربر کمک شایانی میکند. نکته جالب دیگر این نرم افزار امکان اضافه کردن موزیک به فایل های عکس متحرک می باشد و این یعنی کاربر امکان ساخت یک انیمیشن عکسی با صدا را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتواند صدای یک فیلم را استخراج کند و با فرمت صوتی ذخیره نماید. همچنین نرم افزار توانایی های محدودی در افزایش کیفیت فیلم و عکس و همچنین تنظیم رنگ عکس و فیلم دارد. نرم افزار از فرمت های AVI / BAYER / BMP / CINE / FLIC / GIF / HAV / JPEG / JP2 / MPEG / OGV / PCX / PNG / PNM / RAS / RGB / TARGA / TIFF / WMV / XPM / AC3 / OGG / WAV / WMA و… پشتیبانی میکند.

 

VideoMach 5.11.1 نرم افزار تبدیل فیلم و عکس به یکدیگر VideoMach 5.11.1

 

alireza بازدید : 88 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

Yandex نام یک موتور جستجوگر روسی است که در سال ۱۹۹۳ برای اولین بار بار گذاری شد و تا کنون توانسته است حدود ۶۰ درصد از کاربران کشور های روسی را به سمت خود جذب کند. Yandex Browser مرورگری قدرتمند برای بارگزاری سریع صفحات هنگام وبگردی است . Yandex Browser با استفاده از تکنولوژی توربو محتوای صفحات را فشرده سازی کرده و در سریع ترین زمان ممکن صفحات را نمایش میدهد . همچنین می توانید به صورت دستی سایت هایی که نیاز دارید را انتخاب کنید و آنها را بوک مارک کنید !

 

Yandex Browser 38.0.2125.10034 نرم افزار مرورگر یاندکس Yandex Browser 38.0.2125.10034

alireza بازدید : 66 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

YoWindowنرم افزار ای بسیار مفید و کاربردی می باشد. این برنامه که حجم بسیار کمی دارد، می تواند روی یک پشت زمینه زیبا، وضعیت آب و هوای محل زندگیتان را در روز جاری و سه روز آینده نشان بدهد. بعد از نصب برنامه سرعت وزش بد، رطوبت، درجه حرارت، ابری، آفتابی یا بارانی بودن هوا، همگی روی پشت زمینه یک دهکده زیبا به صورت دیداری به شما نشان داده خواهد شد.یکی از قابلیت های جالب YoWindow آن است که شما می توانید در طول مدت روز، شاهد طلوع و غروب خورشید نیز باشد. YoWindow قادر است سرعت وزش باد، رطوبت، درجه حرارت و اطلاعات دیگر را در هر منطقه دلخواه شما به نمایش گذارد.

 

YoWindow Unlimited 4 Build 23 final نرم افزار آگاهی از وضعیت آب و هوا YoWindow Unlimited 4 Build 23 final

 

alireza بازدید : 61 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

آلبوم Adagios  مجموعه ای است با ژانر New Age, Instrumental, Piano که در سال ۱۹۹۸ میلادی عرضه شده است و شامل ۱۲ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت های  320kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Jeanette Alexander   Still  دانلود آلبوم موسیقی نقطه سکون  Still Point

 

 

alireza بازدید : 59 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

در حال حاضر زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که هر یک برای اجرا به کامپایلر خاص خود نیاز دارند. IDM UEStudio نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای ویرایش متن، برنامه نویسی، ساخت نرم افزار، پشتیبانی و نگه داری از پایگاه داده ها یا ساختار سازی وب سایت ها می باشد.این نرم افزار می تواند به جای بیش از ۳۰ کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی مختلف همچون C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl , … مورد استفاده قرار گیرد و پشتیبانی کامل و بی نقصی را برای کاربران ارایه می کند. سازندگان این نرم افزار بر اساس نظر کاربران حرفه ای آن، امکانات ویژه و دلخواه کاربران را به آن اضافه کرده اند.از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اشکال زدایی (دیباگ) هوشمند، کنترل ورژن VCS، مبدل پروژه، کدنویسی تحت وب، نمایش خطاهای گرامری در دستورات ویراشگر کد و … اشاره نمود.

 

IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final دانلود نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 15.00.0.1023 Final

alireza بازدید : 105 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این آموزش توسط استاد جانی رمپنت تهیه و ساخته شده است .این آموزش درباره ساخت موجودی افسانه ای با جزییات بسیار بالا در نرم افزار ZBrush می باشد . این آموزش در هفت فصل که مدت زمانش سه ساعت و ۴۶ دقیقه است می  باشد که شما کاربران دانلود ها میتوانید این آموزش را با کیفیت بلوری ۷۲۰p دانلودذ نمایید .

 

Untitled 1 دانلود آموزش طراحی شخصیت Cubebrush High Poly Character Design

تعداد صفحات : 6

درباره ما
سلام دوستان .من علیرضا بالاگر قصد دارم بهترین آموزش ها نرم افزار های شما تو سایو قرار بدم تا رضایت شما رو جلب کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 2,640
  • بازدید کلی : 35,069